Babysockor

De senaste 2 åren har alla baby-relaterade verk (kofta, 4 par sockor, lapptäcke, klänning, solhatt och broderad tavla för att nämna några) gått till mitt söta gudbarn och hennes små bröder. Det här paret tänker jag dock lägga undan i väntan på att de kommer till användning. Vilket lär dröja!
Problemet med sockor är ju det faktum att de är två stycken. När man gjort en måste man alltså göra en till, och då helst likadan! Ett stort problem för mig som aldrig kan följa ett mönster och sällan kommer ihåg vad jag gjort...




Ni ser på foten att jag gjort räta maskor och inte aviga, men det är inte det enda tyvärr! Gjorde också flätan annorlunda då det var så krångligt och dåligt beskrivet i mönstret. Får fundera ut vad annat jag ändrade...

Är någon intresserad av mönstret finns det på Drops hemsida, där finns en hel Baby-kategori med helt underbart söta saker.



Kommentarer
Postat av: Mamma

Typiskt Katja! Alltid lika kreativ :)

2012-02-20 @ 16:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0