Välkommen!

Vad roligt att du hittat hit!

Tanken med den här bloggen med det krångliga namnet Hemtrevligheter, ett ord som helt enkelt betyder trevliga saker i hemmet, är att dela med mig av underbara recept som bara är för bra för att jag ska sitta och lura på dem och också visa lite pyssel jag håller på med som förhoppningsvis kan inspirera någon. Nu har vi gått in i november och julen närmar sig med stormsteg. Något som alltid uppskattas (särskilt hos de äldre släktingarna) är egengjorda saker och ting, och dessa tänkte jag alltså också tipsa om.

Hoppas du kommer gilla det!


En enkel och stilren servettring av ståltråd och pärlor


Kommentarer
Postat av: jennifer N

Woohooo yees nu kommer det en blogg man kommer att ha nytta av :D NICE!

2011-11-11 @ 11:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0