Inspiration


Jag längtar så efter att få bygga mitt eget hus, precis som jag vill!
Kikar på lite inredningssidor då jag (IGEN) är i flyttningstagen och jag blir så sugen på att inreda!
Måste dock försöka hålla tillbaka lite då min studentkassa inte gillar sådana utgifter och dessutom blir det ännu mer att transportera till nästa ställe sen... Med det sagt menar jag ju självklart inte att man inte kan bo mysigt även som student! Att trivas där man bor och spenderar mycket av sin tid är en av de viktigaste sakerna enligt mig och jag har alltid försökt göra det mysigt trots att mina bostäder varit av varierande kvalité... Någon som är nyfiken på hur jag bott och bor?




När jag ser dessa bilder vill jag bara lägga mig tillrätta i soffan framför brasan med en bra bok och ett glas vin från min vinkällare.



Kommentarer
Postat av: Mamma

Det är ju nästan som hemma :)

2011-12-10 @ 08:23:48
Postat av: Catja

snyggt namn du har ;)

2011-12-14 @ 00:42:09
URL: http://catjas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0